Pacient zije!!!!

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Únor 17 12:57:59 CET 2006

Ja bych to uvital a zaplatil bych to klidne dopredu, aby to dotycny
nemusel calovat ze svyho. Nemam na to DDSko vubec nic krome samotnych
DDS cipu a budu objednavat dve sady.

Docela mne stvou ty indukcnosti - kazdej si musi koupit x nepotrebnych
kusu po 50Kc/kus, ktere kazdymu zbydou doma. :-(

Pokud je to jak pise p.Rezac tak je to, ale jeste snad v pohode. Nicmene
GME posledni dobou moc nemusim. :-(

RadekCX