Znovu bezolovnate pajeni

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Únor 17 12:30:53 CET 2006

Neni to pitomost, tristupnovy vysokotlaky pistovy kompresor tohle bez
potizi zvladne. Nejlevnejsi kompresory (Benda, ceska vyroba, pomerne
kvalitni) tusim stoji uz od 60,000. Je to kompresor urceny pro vzduch
ale na sani se da napojit jakykoliv jiny plyn, bezne takhle
precerpavam helium a s jistou davkou opatrnosti i argon. Milionari se
tez mohou poohlednout po tzv. multiplikatorech, coz je vlastne
jednostupnovy kompresor urceny presne pro tyto ucely (vyroba napriklad
Haskell).

Ales Prochaska