Pacient zije!!!!

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Únor 17 11:08:55 CET 2006

predkusane a natravene to bohuzial nemam :-)
V principe tam je:
- suciastky od AD
- skrinka (podla obrazku) od EZK, typ KK12-30221, 302x124x217mm,
http://www.ezk.cz/krabicky_kovove.htm
- tieniaca krabicka na atenuator by mala byt standardna
- plosne spoje od Printedu
- sietovy transformator od Tronic-u, typ 0600211,
230V/6V-2A/13.5V-300mA/13.5V-100mA
- ostatne suciastky su standardne SMD, k dostaniu hocikde

Myslim ze som urobil dost pre to aby to bolo postavitelne. Naozaj sa
necitim zostavovat presny zoznam dodavatelov a suciastok ktore sa u nich
daju kupit. Je to konstrukcia pristroja, nie kupa hotoveho vyrobku. Ked
to poviem sprosto mate to odomna uz nie len predzuvane, ale uz aj znacne
natravene. V konferencii je x ludi co robi elektroniku a denne nakupuje
suciastky, minimalne 25 z nich si ten generator ide stavat, tak sa
snazte trochu aj vy. Ja som uz myslim urobil dost.
b.