Sonda na meranie PH

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pátek Únor 17 09:09:31 CET 2006

nikto sa nenajde, co by odpovedal? aspon mi napiste, ze chcem nemozne, alebo
mi vynadajte, ze nepravne kladiem otazku. alebo sa to tu len v zaplave
ostatnych prispevkov prehliadlo?

OK

----- Original Message -----
From: "Kalin.Oleg" <Kalin.Oleg@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 16, 2006 1:48 PM
Subject: Sonda na meranie PH

pekny den prajem.
potrebujem lacno (a orientacne) merat PH v akvariu. ked som googloval,
narazil som na vcelku prijatelnu sondu PE - 03 (PE - 11, alebo inu GE 014,
100).

http://sk.micronix.cz/techs/mer/neelektricke/31.pdf

daju sa kupit aj samostatne

http://sk.micronix.cz/dataview.php?page=111&sid=0c3624f6f8470e1dad288db1e415
fbb8

bohuzial, spolu s meracom je to uz na danu aplikaciu drahe.
k danym sondam neexistuju datasheety (asi z dovodu obchodneho - predat aj
merac). k elektrodam REDOX existuje sice podrobny navod, parametre potrebne
k spracovaniu signalu vsak chybaju.

http://sk.micronix.cz/techs/mer/neelektricke/02904CZ.pdf

navod je tu

http://www.greisinger.de/files/upload/en/produkte/bda/GE1XX_e.pdf

ma niekto z vas vedomosti o popise zavislosti zmeny signalu tychto sond,
alebo inych sond, ktore by sa dali pouzit?
predavaju sa niekde sondy s datasheetom, kde by bola zavislost uvedena?
su tieto prvky linearne?
existuje aj menej pracna cesta, ako zistit zavislost, nez merat a miesat
roztoky s roznym ph?

dakujem

OK