camera obscura (spis pinhole camera...) - RE: BIOS

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Únor 17 08:49:48 CET 2006

Jooo, tak to chci taky, Dirkona jsem tenkrat skladal, tak proc nezkusit neco
dalsiho. BTW ja mam zase stazenou vystrihovanku original Dirkona (v GIFu,
bylo to kdysi vystavene na www.fotozona.cz, ktera uz bohuzel neexistuje),
tak kdyby mel nekdo zajem, muzu taky poslat.

Dusan Dolezal