BIOS

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Únor 17 01:06:21 CET 2006

--- Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz> wrote:

> Puvodni zprava ze dne 17.2.2006:

> Proc ty vypady, prosim? Ja ti to nekritizuji, ja jen ohlasuji, ze to
> hraje vsemi barvami.

Pardon, nemyslel som to ako vypad. Ved som napisal, ze ma
neospravedlnuje to, ze som to pajkoval pred 4r (teraz by som tavidlo
ocistil). K tomu foteniu.. ono to fakt v reali vyzera lepsie, ako na
fotke :-) Dokonca ani holograficka nalepka AWARDu nehra farbami :-)

> PS: Ne, nezkusil jsem si to, totiz muj Dirkon nema blesk, mozna
> jednou, az nasetrim na neco lepsiho...

Dirkon, Dirkon... papierovy fotak typu "dierkova komora" z ABC?

miro