BIOS

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Únor 17 01:00:42 CET 2006

Ziadna tragedia :-) Niecim ostrym (noz, srubovak) opatrne zoskriabte
nepajivu masku a pocinujte cesticku. K patici (ako som pisal) nadpojte
z cesticky drotik.
Este raz si vsimnite fotku, na ktoru som poslal link. To iste sa mi
stalo, vidiet to na strednom pine na vrchnej strane. Tiez som to
nadpajal. (nielen tak som uprozornoval na opatrnost :-)

miro