BIOS

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Čtvrtek Únor 16 22:11:03 CET 2006

Jsem laik,takze se omlouvam.Jedna se o fujitsu siemens amilo A1640,je to
amibios a o nouzovym flashnuti biosu vim.neni v nem disketa,takze to bohuzel
nefunguje a to ani s externi,ani přes cd.Notaku se zapne jen ledka napajeni
a to je vse.podle postupu http://www.levi.cz/clanek.php?id=2307 jsem uz
opravil mraky blbe nahranych desek,ale s tim notasem proste nemuzu hnout.

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz
mailto:quasimodoq@gmail.com