Re: x51 versus AVR (no flame)

Aleš Chlubný Ales.Chlubny@seznam.cz
Čtvrtek Únor 16 17:03:34 CET 2006

Me celkem vyhovuje Simulator2000, obsahuje i disassembler, ale ted za nic na svete nemuzu vygooglit jeho homepage. Az budu doma 24. muzu zjistit vic. Jo ale je to shareware a ma docela hnusny omezeni na velikost kodu, nevim ted kolik. Ja si ho trochu zadarmo udelal (vzhledem k tomu ze si s tim nevydelavam to zas jako velkou krivdu neberu, pac bych ty prachy tak jako tak nedal :-). Kdybyste chtel SN tak napiste soukrome na muj mail.