Vicenasobny MC33340?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Únor 16 16:37:06 CET 2006

PK> Zatim nevytekly ;) Ale asi to bude i tim, ze nemam
PK> rychlonabijecku, co by je nabijela velkym proudem.
PK>
PK> To, co jsem koupil je od BEN-elektronik a clanky jsou GP.

Tak to vypadají lépe. V Albertovi to byla zcela neznámá značka.

Pokud chcete použít MC33340, tak aby fungovala detekce na pokles
napětí musíte články nabíjet poměrně velkým proudem, tzn. vytvořit
chtě nechtě rychlonabíječku (interní timer limituje nabíjení na max
4 hodiny).

Jinak ta MW4798 nabíjí 800mA, střídou cca 8:1 (nabíjení/měření).
Kvalitním článkům to nevadí, dokonce i AAA 700mAh (Sanyo Twicell)
se skoro vůbec neohřály.

Tomáš