Trafo 12 V

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Únor 16 16:23:56 CET 2006

Mam tu jeste bedynku traf k halogenkam od Conrada a protoze jich spousta nebyla jeste vybalena z igelitu, tak se urcite nejake funkcni najde. Pres vikend vyzkousim, jestli to staci. Nebo jestli se Vam to hodi o vikendu. Jsem na Praze 4 pobliz metra Budejovicka. Jsou tam od 75 W do 300 W, ale na tech 300 je jich jen par a zatim nevim jestli funkcni. Cena symbolicka.
J. Polivka

  ----- Original Message -----
  From: POST - Nuslj1
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Thursday, February 16, 2006 3:12 PM
  Subject: Trafo 12 V

  Zdravím,

  neporadíte mi prosím, kde koupit 12 V trafo 50 W pro halogenku? Stačí někde z výprodeje 1 ks (pokud možno v Praze) , zdá se mi zbytečné nechat tohle trafo motat na zakázku.

  Může mít i větší výkon. Původní je na obr.  A nebo mne napadlo dát do série odhaduji 50 uF (válí se mi tu pár tesla zářivkových 16uF a 20uF).

  Děkuji.

  Jaroslav Nušl

  pozn. halogenky na 230 V mají životnost desítky hodin, kdežto 12 V se zlomkovou cenou až 4000 h. Je to do světelného efektu Miniflower.

  http://www.nod32.cz