DVB-T domovni rozvod

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Únor 16 14:41:10 CET 2006

Přátelé, ne jednu věc možná zapomínáme - a sice, že není problém dostat 4x
AV do anténího rozvodu, modulátory například ze starýho videa se lehce
seženou, ale co stereo zvuk? Videa asi běžně nemaj stereo v tom modulátoru.

BTW, to řešení s PC bude ekvivalentní řešení s 4x set-top box i co do
spotřeby (to spíš to PC si vezme víc).

P.K.