DVB-T jak to bude s rozsirovanim vysilani?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Únor 16 13:01:33 CET 2006

Zkoušel jsem doma dva DVB-T přijímače do USB - Pinnacle PCTV 200e a
Technisat AirStar USB.
V žádným případě nedoporučuju ten krám od Pinnacle, software nejede pod
Windows 2000, alternativní software nefunguje, instalace je naprosto
otřesná, cpe to do systému spoustu zbytečností, který člověk nikdy nevyužije
a při instalaci nelze zvolit, že se to nemá instalovat. Součástí instalace
je i MSSQL, který se pak samo neodinstaluje. Ovládání SW taky nic moc,
integrovaná anténa moc nestačí, nevím, který vysílač v Brně provozuje DVB-T,
ale vidím na oba (Barvičova a Hády), jeden je vzdálen 3km druhý asi 8km.
Druhý testováný je Technisat, tak ten funguje dobře i pod Windows 2000,
software se mně líbí mnohem víc, bohužel se neprodává s anténou, takže je
třeba dokoupit nebo využít starší, bohužel jsem neměl možnost zatím s
anténou otestovat a bez ní se to moc nechytalo. Na druhou stranu se
Technisat tváří jako síťová karta a totálně mně tím dojebal DNS server, sice
to není úplně standardní situace mít jako pracovní stanici 2000 Server, ale
přesto bych na to dal bacha.
U toho Leadteka bych si ověřil, že funguje i pod Windows 2000 a možná bych
dal bacha na to, jestli se netváří jako síťová karta a zda lze připadně
připojit i pořádnou anténu. Na software si lze zvyknout, ale pokud to cpe
zbytečnosti do systému a nejlépe jako služby, který brzdí celý systém, tak
bych si to taky rozmyslel.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death