Zkusenosti s odrusovanim PICu

Sula Milos milos.sula@musumperk.cz
Čtvrtek Únor 16 12:45:33 CET 2006

Myslite vyplnit mrizkou udelanou perem 5mil ? a tu mrizku uz pak k nicemu pripojovat nemam ?
Milos
-----Original Message-----
From: andrej jancura [mailto:hw_aj@zoznam.sk]
Sent: Thursday, February 16, 2006 9:44 AM
To: HW-news "
Subject: RE: Zkusenosti s odrusovanim PICu

> Diky moc,
> tohle uz je lepsi ? ( odpory k mosfetum tam jeste nemam zakresleny,
> SSRka jsem se snazil vyresit takto ) http://www.pocketpc.cz/USB1.gif
>
> Milos

Tak tato verzia je uz lepsia. Len vcera, pri vecernej prechadzke, ma este
napadlo, ze primarny zdroj rusenia tym neodstanite. Myslim si, ze v prvom
priblizeni treba dat na zataz 220V varistory, podla moznosti co najblizsie
ku spinaciemu kontaktu rele a vykonovou zem. Potom by som do napajania este
doplnil LC filter pred tych 2200uF a 7805. A poslednu vec, cely design by
som vylial zemniacou plochou nakreslenou podla moznosti co najtensim
pierkom, povedzme 5mil. Co bude dalej, to sa uvidi neskor, ked toto bude
odskusane.

Andrej

Si žena? A chceš vedieť všetko?