XPort aplikacie

krisot_hw@email.cz krisot_hw@email.cz
Čtvrtek Únor 16 11:54:39 CET 2006

Dobry den,

pohravam sa s myslienkou pouzitia XPortu od lantronicu.Na strankach
uvadzaju ze je k dispozicii CPK vo verzii 5.2 volne, ale nikde som
sa nedotukal odkial to stiahnut. Mala by sa nachadzat aj na XPort CD
dodavanom s vyvojovym kitom. Nenajde sa niekto, kto by mohol
poskytnut CPK, pripadne obsah toho CD?

Otazka na tych, ktory s XPortom robili > chcem zbierat data z 2 - 3
senzorov zakoncenych Atmelmi. Pojde to cez RS485 koli ruseniu a
vzdialenosti.Data by som chcem prezentovat na webe ktory je v
XPorte.

1.  Mam zobrat XPort vo verzii 485 , stahovat (prijimat)to
programovo XPortom a  takto to prezentovat na webe?

2. Mam zobrat Xport vo verzii 232, stahovanie robit do dalsieho
Atmela, ktory bude nasledne komunikovat s XPortom po 232?

Zmena dat zo senzorov bude cca 20x za sek.

Komunikacia so senzorovimi Atmelmi bude obojsmerna koli update
vnutornych parametrov.

existuje este 3. lepsia varianta ?

Vdaka za nazory a pomoc

Krisot

P.S.> Mate niekto zverejnene na webe aplikacie XPortovych aplikacii?
Co to dokaze pre predstavu ?
Roman Krisak
krisot_hw@email.cz