Re: IO od různých výrobců

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Čtvrtek Únor 16 11:38:46 CET 2006

Ono vacsina IO z produkcie Tesla mala oproti zapadnym ekvivalentom uzasnu spolahlivost a vydrz. TTL mi bezne vydrzali obratene napajanie...Bolo to sposobene najme hrubsou technologiou vyroby. Napriklad z TTL hradiel Tesla sa dali robit krasne lavinove generatory, zatial co z polskych UCY... (licencia RCA) neslo urobit nic. Co sa tyka vychodneho bloku nase IO boli najspolahlivejsie (mimo japonskej vyroby v Rige)

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Hudecek
  To: HW-news
  Sent: Thursday, February 16, 2006 10:45 AM
  Subject: Re: IO od různých výrobců

  např. MDA2010 a 2020 měly v porovnáni s TDA neuvěřitelnou tepelnou odolnost
  - když jsem MDA připájel nakřivo, IO se po ohřátí odpájel a srovnal, takže dolehnul
  na chladič a pak zas zatuhnul, zesilovač přitom normálně hrál, jen při tavení cínu
  trochu víc šuměl:-) Jindy se zas MDA bez chladiče vypájelo z DPS a vypadlo,
  po znovuzapájení a přišroubování chladiče zesilovač normálně fungoval:-)

  PH

    From: Pavel Kadečka
    Někde jsem myslim čet nebo slyšel, že výrobci dávaj kolikrát do struktury čipu falešný obvody, aby zmátli kopírovače ;)

    Obvody od Tesly s označením MDA(něco) jsou obvykle ekvivalent od TDA(něco). Ale to asi neřikám žádnou novinku.

  http://www.eset.sk