Re: IO od rùzných výrobcù

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Únor 16 11:01:17 CET 2006

Ale Kosto, v takovych vecech je dobre obslehavat i s chybama, jinak
nemuze obslehavat hotove konstrukce.
Jeden priklad za vsechny: pri obslehnuti nejake TTL logiky ji
vylepsili a snizili minimalni spozdeni... Problem byl v tom, ze
minipocitac (co se snazili obslehnout taky) i s tim spozdenim ve svych
obvodech pocital.... :)
Marek
PS: Kamos ode mne taky u Mihuly obslehnul pisemku i se jmenem a proslo mu to:)