LAST CALL - aplikace pro jednočip Ostrava - STOP

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Únor 16 09:25:43 CET 2006

> si z toho nic nerob, tiez som sem x-krat poslal ponuku na nejaku pracu
> (samozrejme platenu) a nikdy sa nikdo na prvy krat neozval, potom som sa
> spytal ci tu uz nikto nerobi elektroniku, po dlhej a zbytocnej diskusii
> sa nakoniec niekto prihlasil :-)
> Uz sa radsej nic nepytam, lebo si pripadam ze mam poziadavky ako z
> marsu :-)
> b.

Balu,

ked si sem poslal svoju ponuku, tak som Ti odpisal sukromne. Zial nedostal
som ani len odpoved typu: "Dakujem za zaujem..."

Andrej

p.s. Mozno to bude asi nedostatocnym poctom pismenok pred a za menom,
neviem.

Vieš, kde sa dozvieš to najpodstatnejšie o SuperStar?
http://www.superstarovky.sk