odber akuvrtacky 14,4V ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Únor 15 19:24:37 CET 2006

dekuji za odpoved.
vrtacku mam 3 roky. ma jednohodinovou nabijecku a svoje si uz odmakala.
ted bych chtel nejakek dvoukvalt, protoze na vrtani je pomala. zrovna
dvoukvalt s 2xbat s 14,4V nejak uz nejede, jinak bych ho koupil a
nevymejslel kraviny :-).
diky vsem za odpovedi.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Simek
Sent: Wednesday, February 15, 2006 1:53 PM
To: HW-news
Subject: Re: odber akuvrtacky 14,4V ?

On Wed, 15 Feb 2006, Kubat Tomas wrote:

> dobry den.
> nemeril jste nekdo kolik bere spickove bezna "hypermarketova"
> akuvrtacka s baterkou 14,4V ? protoze mi postupne dodelava i druha
> baterka a stejne kdyz ji potrebuju, tak je vybita, chtel jsem z ni
> udelat vrtacku

Normalne tak do 10A, kdyz se kousne a zmacknete to naplno tak veme i 20A
kdyz je zdroj dost tvrdy.

> "kabelovou". jen vubec netusim jak by ten zdroj mel vypadat, jak moc
> je kriticka hodnota napeti a proudu. asi bych na ni pouzil zahalejici
> "hypermarketovou" autonabijecku(trafo + mustek) s nejakou upravou.

Hypermarketova nabijecka asi 10A neda - tedy ty bezne jsou tak okolo 5A.
Pri 5A se to bude tocit ale vrut do dreva to asi nenakrouti. Urcite bude
treba dodat kondenzator aby ta elektronika v regulaci otacek spravne
fungovala...

> tomi.

-*