x51 versus AVR (no flame)

MK info@mcu.cz
Středa Únor 15 14:39:13 CET 2006

> Casto se tady vedou spory na tema "co je lepsi". Ja jsem se k jednocipum
> dostal na VOS, docela me to bavilo, dokonce jsem si pak koupil jednoduchy
> programator, ale nejak jsem se k tomu par let nedostal. Ted bych chtel
> oprasit svoje vedomosti a obcas si zase neco malo jen tak pro poteseni
> naprogramovat.
>
> Pro x51 mam v supliku par MCU (i skvelych a jinak nesehnatelnych Dallasu),
> zanovni programator a v hlave zakladni znalosti, psat hodlam v ASM.
>
> O AVR vim jen tolik, ze je asi v necem vecech lepsi a ma free vyvojove
> [...]

Trochu to shrnul wek na www.mcu.cz/faq

Hlavne zacnete a nenechte si do toho vzit chut. Pokud to ma by ten uplne
prvni MCU a jeste k tomu to je hobby, tak je NAPROSTO JEDNO s cim zacnete. A
az se naucite a parkrat pouzijete ten prvni typ MCU, tak uz je relativne
snadne zacit pouzivat dalsi typy (rodiny). Ono je to az na par detailu stale
o tom samym :))))))

S pozdravem
MK