RE: Další otázka z včelařského oboru

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Únor 15 14:15:19 CET 2006

> Behalf Of Jan Novák
> O elektronice sice nic nevím, ale než platit 5-ti místné sumy za vývoj
> "blikátka na kolo", tak si raději doplním vzdělání a postavím si to sám.

Tak až si ho za pár let doplníte a bude vám to fungovat, pochlubte se tady.

> Ještě bych byl rád, kdybyste se vyjádřili k "proveditelnosti" a ceně
> součástek tohoto -
>
> - nechtěl jsem v úvodním dotazu zabíhat do podrobností, ale ve skutečnosti
> od tohoto "udělátka" očekávám víc, než jsem napsal. Jde o to, že bych rád

Tak to je dobrý. Pokud nebudeme znát i ty ostatní detaily, nemůžete čekat
radu, která by vám pomohla. Jen zbytečně plníte konev a berete druhým čas.
Tohle se teda nedělá.

> včely "načapal" při "nedovoleném zvuku". Tzn. krabička by byla stále na
> úle,
> "nedovolené" zvuky by si pamatovala a pokud by jejich součet překročil
> nastavenou mez, rosvítila by se dioda. Něco jako hlásič servisních

binární čítač, kdyby mě tady nesprdli za zpátečnictví, tak bych vám řekl
7493.

> intervalů
> u auta. Proto mi nevyhovuje přístroj, na který jsem zde posílal odkaz -
> ten
> měří "online". O nízkou cenu mi jde proto, že v ideálním případě bych to
> dal
> na všechny úly (cca 50).

Centrální monitoring vás nenapadl? Tedy do úlu dám mikrofon, filtry (kvůli
sjednocenosti výstupů takové co poslal p. Valuch), leze mi z něj DC a s
tímto 50 kanálovým DC si pak už jednočip s AD a analogový MPX poradí snadno.
Je-li to velká vzdálenost, tak pak by bylo dobré mít nějaký převodník u/t a
vstup na MCU pak přepínat podle hran.

JL.