Flashmetr vs dostupnost PIC16F873 bylo Re: opticka synchronizaceblesku

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Únor 15 13:27:00 CET 2006

Ne tohle jsem prehlidl, ale hral jsem si ted nedavno prave 16F873 a pri
konfigurovani jsem si omylem otevrel manual 16F873A a marne jsme se
snazil nakonfigurovat komparatory - prisel jsem na to behem peti minut
kde je chyba, ale asi jsem si nejak z toho vydedukoval (a ve spojeni s
jinyma radama PICu), ze je nastaveni komparatoru  u 873A nutne.

Tak pardon...omlouvam se za zmatek.

Dekuji, za ochotu poslat DPS.

RadekCX