Re: Další otázka z včelařského oboru

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Středa Únor 15 13:01:32 CET 2006

Díky za reakce.

O elektronice sice nic nevím, ale než platit 5-ti místné sumy za vývoj
"blikátka na kolo", tak si raději doplním vzdělání a postavím si to sám.
Ještě bych byl rád, kdybyste se vyjádřili k "proveditelnosti" a ceně
součástek tohoto -

- nechtěl jsem v úvodním dotazu zabíhat do podrobností, ale ve skutečnosti
od tohoto "udělátka" očekávám víc, než jsem napsal. Jde o to, že bych rád
včely "načapal" při "nedovoleném zvuku". Tzn. krabička by byla stále na úle,
"nedovolené" zvuky by si pamatovala a pokud by jejich součet překročil
nastavenou mez, rosvítila by se dioda. Něco jako hlásič servisních intervalů
u auta. Proto mi nevyhovuje přístroj, na který jsem zde posílal odkaz - ten
měří "online". O nízkou cenu mi jde proto, že v ideálním případě bych to dal
na všechny úly (cca 50).

Nějak  tady nevidím moji odpověď ochotnému člověku, který mi nabídl program
pro PPC. Mám sice Palm ale program mi prosím pošlete, možná ho vyzkouší jiný
včelař. Kdyby se našel někdo, kdo ví o spektrálním analyzátoru pro Palm OS,
nemělo by to chybu.