Flashmetr vs dostupnost PIC16F873 bylo Re: opticka synchronizace blesku

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Únor 15 12:46:50 CET 2006

Zdravim,

nevite jak je to s dostupnosti teto verze (bez A) v provedeni uzkej DIP28?
Do ASIXu uz radeji ani nepisu - naposledy mi dodavali 16F628 na dvakrat
a jeste to trvalo 2 mesice s tim ze dvakrat to poslali na spatnou
adresu, prestoze jsem jim schvalne psal novou adresu.
GME jej take v DIP nemaji...

Dotaz na p.Dolezala: Nemate nahodou prelozeny ten SW do flashmetru i pro
Ackovou verzi (nebo zda by to neslo upravit)? A nahodou nesehnal jste
nejakeho dalsiho zajemce na DPS? Kdybyste mel cestu do toho Brna zkuste
si na mne prosim vzpomenout?

RadekCX