Citacka magnetickych stitkov

Milan milger@pobox.sk
Středa Únor 15 11:20:26 CET 2006

Omron -> Piestanci

Milan
----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 15, 2006 10:21 AM
Subject: Re: Citacka magnetickych stitkov

Na bankomatovej karte bude chybat nejaka extra stopa. Na dlzke az tak
nezalezi (:-?), jednoducho tam bude menej nul a jedniciek. Ja by som to
skusil tou standardnou citackou pretiahnut; predsalen neverim ze by
niekto robil len tak zo srandy kartu mechanicky uplne inych rozmerov.

wek

PS. No nevravte mi ze na toho omrona mate niekoho ineho nez tych
Piestancov...