Re: VGA přepínač

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Únor 15 09:38:35 CET 2006

Ja pouzivam tento :
http://krup.602portal.cz/cgi-bin/wbcgi.exe/System602/krup/eshopdetail.www?kod=CS-62Z
a na tom 22" monitoru jedu tusim na 100 Hz 1024x768. Ted ho mam zrovna
pripojenej na jine PC tak to nemohu rict na 100 %, ale tusim to tech 100 Hz
je.
Delal jsem mechanickem i na tom 16ti portovem drahem KVM, ale to byla bida a
asi proto, ze se tam davaly kabely a i kdyz byly kvalitni, tak to nebylo
ono.
Tady to co preferuji je kompaktni reseni, zadna tlacitka, zadne konektory na
strane krabicky.
Da se to koupit pres jejich e-shop, ale lze se s nimi domluvit i na tom, ze
Vam to poslou kuryrem a zaplatite prevodem.
Ja jsem nakupoval u p. Krupky jeste kdyz prodaval v byte, tusim ve 4 patre
bez vytahu :-)))
Moc pekne tu firmu rozjel a od zacatku jsem mu drzel a drzim palce.
J. Polivka

Děkuji za odezvy - mám dokovací stanici na notebook a stacionární počítač a
chtěl bych monitor stacionáru sdílet s tím dokem, proto jsem se ptal, zkusím
ten přepínač ATEN - pane Polívko za kolik to si tak bylo ? Děkuji za
odpověď.

Kručinský