Re: OT:Dal?? ot?zka z v?ela?sk?ho oboru

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Středa Únor 15 08:19:46 CET 2006

Sorry. Ačkoli jsem býval (a možná i třeba někdy zase budu) zastáncem systému PalmOS, tak program pro nové palmy se stále kompiluje pro motorolí procesory a na ARMech se interpretuje, což degraduje výpočetní výkon. Bylo důležité pro ARM procesory použít variantu FFT, terá počítá pouze s celými čísly. ARM totiž nemá floating point jednotku. Použil jsem toto: http://www.jjj.de/fft/int_fft.c

Pokud si chcete hrát, existuje pro novější palmy možnost, jak zkompilovat výpočetní knihovnu "přírodně" přímo pro ARM a volat ji z emulovaného motorolího kódu. To je ale takový nebetyčný nesmysl a omezení stávajících Palmů, že tím se nehodlám zabývat. Pokud Vy ano, přeji hodně štěstí.

Vojta Bubník