Ozvuceni mistnosti - zkusenosti?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Únor 14 21:46:46 CET 2006

Mikrofon do ruky - dobra vec protoze clovek nemusi resit co s rukama behem
projevu, protoze v jedny drzi mikrofon. ALE - nekdo musi recnikovi rict, ze
do toho musi mluvit primo, nejlip z 10-15cm a ne si to drzet na brise (zazil
jsem).

Mikrofon s nasazenim na hlavu, tykadlo drzi mikrak blizko rtu, mirne stranou
- z mych amaterskych pokusu vubec nejlepsi pozice, clovek do toho neprska a
pritom je to vyborne slyset. Ale recnik musi resit, co s rukama ;)

P.K.