RE: VGA přepínač

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Úterý Únor 14 15:31:47 CET 2006

Dobry den,

ve firme pouzivame elektronicke prepinace KVM SWITCH MASTER VIEW CS-114A,
monitor, klavesnice a mys pro 4 pocitace (udajne jdou retezit, ale to jsme
nezkouseli). Klavesnice a mys jsou OK, problemy jsou s monitory pri
rozliseni vyssim nez 1280x1024 (neostry a pokriveny obraz). Vyrobce sice
uvadi pouzitelnost i pro rozliseni 1920x1440, ale nevim nevim. Mozna s LCD
panely, my pouzivame klasicke CRT monitory.

Zdravim

Jiri Foldyna