Re: Další otázka z včelařského oboru

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Úterý Únor 14 15:07:15 CET 2006

otazkou casu kedy tu frekvenciu budu chcet ladit (vid originalny letak).
Nevravim ze to analogovo nepojde, ale FFT je myslim univerzalnejsia :-)

Nejde mi o kopii originálu, ale o jednodušší zařízení. Pokud už bych chtěl
vidět celý frekvenční rozsah, můžu použít nahrávku zvuku a anylýzu na pc
anebo ještě lépe analýzu online na pda.

Ještě pro vysvětlení - nechtěl jsem najít někoho, kdo takovou věc vyrobí,
ale zajímalo mě, jestli je moje představa o jednoduchosti takové věci
správná. Odpověď jsem dostal a stačí mi.