flame, was: avr-gcc a debug informace

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Úterý Únor 14 12:30:48 CET 2006

Nechajte C na pokoji, nedajboze si to precita moj (a nielen moj) sef a
mame po vysokom ratingu :)

podla mojho nazoru skutocny problem je to, ze nikto nema cas, nechce a
pod. zacinat od zaciatku.
a zaciatok je este trochu nizsie ako "Hello World"

p.rosko
ps: pre vytvorenie makefile pre avr sa da pouzit "mfile" program,
vysledok je pomerne dobre okomentovany