OT: opodstatnenost magnetickych pasikov, Was: Citacka magnetickych stitkov

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Únor 14 12:13:28 CET 2006

No ved to, na _konkretne_ jednu vec sa hodi jedno riesenie, na
_konkretne_ druhu vec druhe atd.
Neznasam poznamky typu "toto je zle lebo je to stare a "nikto" to
nepouziva". Riesenie je vzdy dane konkretnym problemom a nie modou; a
najma mi vadi zamienanie si reality so zboznym zelanim vyrobcov
toho-ktoreho riesenia (tu: vyrobcovia polovodicov, najma RFID).

Konkretne v povodnej otazke sa spominalo oznacovanie tovaru dodavaneho
zakaznikom stitkami s pasikom. Myslim, ze je to typicky priklad, kde by
ste pouzitie inej technologie obhajovali s problemami.

wek