avr-gcc a debug informace

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Únor 14 11:17:45 CET 2006

na nektere veci uz jsem relevantne odpovedel, ce se tyce toho
propojeni - ja zadne radky necetl. Ja nainstaloval WinAVR, nasledne
odinstaloval stare AVRStudio a nainstaloval nove.... a .... voala -
nic vic jsem delat nemusel:)
(Teda, musel jsem napasirovat novy FW do miniICE, ale to je zde irelevantni)
Marek