Aurel

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Úterý Únor 14 07:56:29 CET 2006

Tu sa ukazuje ze vypocty su jedno a prax druhe, ako som povedal kupil som si
drahu antenu od aurelu, ktora v podstate nie je nic ine ako medeny drot v
gumennom obale a skrutkou, ako privod som k nej pouzil 50Ohm koax (bez neho
to iste...), pouzil dodavanu protivahu a mal som problem to chytit na 100m.
zatial co s vysuvnou antenou 300 m bez poruchy, max 600m. na vysielacej
antene nezalezalo, mohla tam byt aurel-acka alebo kus drotu... Ako riadiace
IO som pouzil par od Motoroly MC405026 a 28 (tusim) Inak prijimac so
stabilizatorom a vyvodom anteny mam v plechovom kryte, napajanie oddelene
tlmivkami.... V decembri mi dosiel 400mW vysielaci modul, takze len co sa
trochu otepli budem experimentovat s nim...

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
----- Original Message -----
From: <jookie@szm.sk>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 13, 2006 6:29 PM
Subject: Re: Aurel

No, mne tych 2,5 - 4kb/s vpohode staci, potrebujem preniest binarny stav 5
zariadeni kazdych 5 sekund, tzn. nanajvys potrebujem max. 1kb/s kazdych 5
sekund...

Tych 600 metrov by bol velmo krasny dosah pre mna ;-) Ja sa fakt uspokojim
so 150 m, ale tych potrebujem dost spolahlivo.

Ta 60 cm antena sa mi nejako nezda - Aurel odporuca 50 ohmovu linku, teda
potom aj 50 ohmovu antenu, co by mala byt lambda/4, co vychadza tych cca
16.5cm. Neviem aku impedanciu ma drotova antena o dlzke presne lambda,
kazdopadne po tomto odporucani to rozhodne vyskusam.

Inac vlnova dlzka, ktora mne vysla pri 433 MHz, je nejakych 69.2cm (lambda/4
by potom bola 17.3 cm).

Jookie

http://webhosting.szm.com - AKCIA, domeny a webhosting za najnizsie ceny
Ziskaj vlastnu domenu, webstranku www.mojadomena.sk a vlastne maily