Rotoped

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Únor 14 04:45:02 CET 2006

Presne na demonstraci tohoto tvrzeni mel na jakemsi veletrhu (snad
Invex 1999) CEZ hezkou expozici - kdokoliv mohl prijit a uvarit si
slapanim kafe. Nikdy pred tim by me nenapadlo, ze je to tak obtizne.
Podle hostesek se to povedlo prumerne jednomu cloveku denne. Poucne,
hlavne pro nektere zastance alternativnich zdroju energie :-)

Ales Prochaska