Mezinarodni usmernovac - resume

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Únor 13 22:49:19 CET 2006

> totiz G natvrdo

> vystupuji jako synchronni
> ultramalym ubytkem?
>
> Jedine, co me napada, ze zapojeni nejakym zpusobem vyuziva oblast
> prurazu (transistory jsou definovany jako Fully Avalanche
> Rated) a cely
> bazmeq se chova jako cosi mezi unipolarnim transilem a trisilem...
> Nechcete (si) rozkreslit prislusnou cast zapojeni? Bylo by to treba
> poucne (a to i v negativnim smyslu)...
>
> --
> Jirka

Tak se omlouvam za mateni. Teprve po odpajeni vadneho dvojiteho HEXFETu a
porizeni makrofotky jsem zjistil, ze Gcka skutecne nejsou propojene s S viz
priloha (cervene sipky jsou Gcka obou tranzistoru, vedle jsou S a dvojice
nozicek naproti jsou Dcka). Pouzivam lupu zvetsujici cca 12 - 15x a i kdyz
jsem to zkoumal pod silnym svetlem, nebylo to okem videt a zdalo se, ze G a S
jsou propojene. Ted, kdyz uz vim na co koukat, tak uz to tou lupou samozrejme
vidim, ale jak rikam, odhalila to teprve fotka.

Takze se jeste jednou omlouvam za zmatek. Kazdopadne jsem u SEMICu koupil za
26 kacek patricnou soucastku, ale karta bohuzel nefunguje a ani mi to
neudelalo k radosti nejaky ohnivy efekt :-(((  Pecka s tim proste nenabehne.

Nicmene i tak diky za pomoc

Jakub Serych