OT: Re: Rotoped

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Únor 13 21:46:55 CET 2006

> Behalf Of Galloth
>
> Tak jestli jsem spravne pochopil hodiny fyziky na gymplu, tak hmota je
> formou energie a tudiz se z teoretickeho hlediska jedna pouze o

I cas je jen pouha forma energie (4. rozmer)... I sjednocene pole (5.
rozmer)... I myslenka (kolikaty rozmer to asi bude?)...

Kurna, rekne mi konecne uz nekdo, kde se ta spousta "kladne" energie furt
bere? Nekde teda musi velmi chybet, to az se dostane k sobe, tak pak bude...
vsechno a zaroven nic. Skoda (a dobre) ze Einstein si to vzal do hrobu. On
totiz vedel.

> premenu energie na energii (asi jako elektrina na teplo). Problem je
> spise v prakticke realizaci teto premeny tak, jak to aktualne chceme.
> Kde je soucastna veda prilis nevim, ale rozhodne to envypada, ze by
> jsme za 400 let meli replikatory....

400 let a lidstvo? Optimisto, leda na pravde Bozi!

Jidlo asi ne, ale z energie udelate cokoli... prostrednictvim tzv, chytreho
prachu, ktery prostrednictvim energie vyrobite. Koupite ho pul kila v beznem
xefte, z netu stahnete program na hrnek, (nejak) to do toho prachu
naladujete a mate hrnek nebo 3. Nechcete hrnek? Naladujete program do toho
hrnku na cokoli jineho a mate cokoli jineho. Daleka vize? No, kdyby tomu
nebranily vyssi (presneji receno uplne ty nejnizsi!) duvody, tak ani ne.

Jen se musite vzit do kuze vedoucich a ridicich pracovniku tech vyzkumaku
nebo jejich sponzoru - ze totiz neni v zajmu jiste skupiny lidi, aby lidstvo
melo dostupnou takovouto vymozenost. Bohuzel, vim proc, nemuzu, nemuzu!!!
:-C

JL.