Rotoped

Jaroslav Kotlaba ing.kotlaba@post.cz
Pondělí Únor 13 20:38:42 CET 2006

Taky jsem koupil magneticky rotoped (manzelka jej chtela) a dobre
nam slouzi - jako pokojovy vesak. Rotoped ma pocitadlo vseho
mozneho ale je to odvozene z poctu otoceni kola za urcity cas a
nepocita s odporem ktery se nastavuje prave priblizenim magnetu
ke kolu. Kdysi jsem se tu ptal, zda by nebylo mozne snimat virive
proudy v kole nebo nejake jejich projevy a z toho zjistit odpor
proti slapani (zadat ho do nejakeho vzorce a vypoctena cisla
sazet do sportky :-) ale nikdo mi pouzitelne neodpovedel. Tak ten
dotaz opakuji, kdyz se tu o tom diskutuje.