External clock pro AVR

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Pondělí Únor 13 10:25:52 CET 2006

L. Kavan wrote:
>Byl to jen pokus jestli se da spolehnout na tovarni ladeni: 0x55 dokola ven
>ze seriaku, mereni osciloskopem, kontrola prijmu na PC, ladeni oscilatoru
>by-voko az se trefim ;-)

Na malych rychlostech je celkem pekne mozne nastavit UBRR nebo OSCCAL
podle mereni casu mezi hranami prijimanych dat. Da se zavesit i na jiny
presny
signal, ktery mam k dispozici, treba na frekvenci site.
Zkusmo nastavit OSCCAL a doufat, ze mi to neujede, bych si asi nedovolil,
pokud
by neslo o vec vylozene pro mou potrebu.

Ivos