Digi fotoaparat ovladatelny po USB

Neděle Únor 12 14:47:50 CET 2006

Tak ten PANASONIC se dá přepnout do PTP ale o nějakém dalším využití tohoto režimu už v návodu nic není, jenom jak z něj dostat obrázky přímo na tiskárnu. Dostal jsem k tomu CD s vcelku banálními programy ale bohužel žádný z nich není určen pro ovládání toho fotoaparátu. Mohl byste mi někdo přispět radou jak se to dá ovládat ? Existují pro to nějaké obecné drivery a programy nebo musím kontaktovat přímo pana Sonica ? ;-)
Díky za odpověď.

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Krejci
Sent: Saturday, February 11, 2006 11:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: Digi fotoaparat ovladatelny po USB

Pokud se neda prepnout do PTP tak ne.
Mass storage je mass storage a jede po jinych driverech.

Treba Nikon D70 v reximu MS jede jako disk a kdyz ho chci
ovladat, tak musim prepnout fotak na PTP.

PK.

Kručinský Ladislav wrote:
> Teď jste se trefili zrovna do toho, o čem uvažuji také. Mám
nový krásný Panasonic FZ30. A uvažuji o dokoupení dálkové
drátěné spouště, spíše jenom kvůli konektoru, s tím, že bych si
na to dodělal časovač s nastavitelným časem v širokém rozsahu.
Víte někdo z vás o podobném zapojení ? Nemyslím časovač jako
takový ale spíše zapojení toho konektoru pro Panasonic - myslím
že bude shodné s jeho předchůdcem FZ20.
> Když ten foťák připojím přes USB, hlásí se mi hned jako
externí disk. Znamená to že nemá možnost ovládání po tom USB ?