pre zaujimavost, nase nove riadiace centrum

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Únor 12 12:16:35 CET 2006

Jednotlive "ostrovceky" si pre jednotlive systemy. Preto to nie je jedna
velka obrazovka a skolske lavice.
Ked si vezmete 5 urychlovacov, energetika, chladenie a ventilacia a
vodne hospodarstvo, kryogenika, riadenie budov (kurenie, ventilacia
etc.) - vsetky systemy su viacmenej nezavisle, ale ludia musia spolu
komunikovat.
b.

p.s. poznate ten vtip o majstrovi, ponorenom v zumpe po pas v hovnach a
srackach. A ten hovori svojmu mladcemu ziakovi asistentovi, ktory mu z
hora podava naradie "vidis, keby si sa lepsie ucil nemusel si podavat
naradie".