DVB-T domovni rozvod

Tony Malecky tony@malecky.cz
Neděle Únor 12 11:45:55 CET 2006

Tomáš Koželuh napsal(a):

> [...]

Nikoli.

tech 10k date za to ze vysledny obraz bude daleko hnusnejsi nez ten
ktery mate ted. Nejlepsi obrazky ktere kdy byly vysilany jsou na
analogovem satelitnim prijimaci. Cokoli technologicky modernejsiho je
jen hnusnejsi a hnusnejsi. A ma to i svoji logiku - sirku pasma ktere
dane vysilani zabira...

Jo, pozor. Budete na tom vlastne mnohem lepe, protoze namisto
stavajicich 4 programu na kterych si nevyberete na co koukat (pokud
vubec mate cas na to si zacit vybirat) jich budete mit 10 a vice....

Ovsem k puvodni otazce domovniho DVB-T rozvodu musim rici, ze neznam
reseni. Prvni ktere Vas napadne - digitalni STA je tak drahe, ze se
vyplati tak sotva pro panelak. Adekvatne k tomu dat na pudu 8 set-top
boxu vyjde asi levneji. Ale zase jsou komplikace s vypadkem napajeni a
podobne. A navic, kdyz uz 8 kusu set-top boxu, tak je dam rovnou k
televizim ne? vic jich stejne v tom dome nebude a to pocitam i tunery videa.

Navic pokud budete prevadet digital do analogu a ten tahat po dome neni
to same jako set-top box u tv  z hlediska kvality signalu a take z
hlediska komfortu. EPG myslim se docela hodi - mit prehled po stisku
tlacitka zjistit coze to vubec vysilaji a kdy to konecne bude koncit...

Tony OK1HMA