Problemy s mailom

Stanislav Šmejkal ssmejkal@gmail.com
Neděle Únor 12 00:43:30 CET 2006

RVsoft napsal(a):
> Nepisu to sem jako zacatek flame, ale spis jako technickou zalezitost.
>
> Jak snasite tu strasnou pomalost Thunderbirdu!!! Pouzivam ho ted trvale
> jak doma tak v praci. Doma jsem s tim zacal a myslel jsem ze je to tim
> ze ma malo pameti (mam doma jen 256MB RAM), ale v praci mam 1GB a je to
> uplne to same. A nemyslim tim zavadeni do pameti, ale vlastni praci.

Mam 512 MB na notebooku, rocne protocim nekolik desitek tisic mailu, vse od
1998 mam ve slozkach (3,5 GB) a nemam vetsi problem.

> Ulozit 5MB prilohu je jit si na kafe - uklada mi 60kB/s!!! To same
> preklikavani mezi slozkama.

Ted jsem si zkusebne ulozil prilohy 22 souboru - 4 MB z jednoho stareho
mailu a trvalo to 6 sekund. Nebude nekde problem v systemu? Antivir, komprese?

Jeste me napada par veci, ktere si hlidam:
- nechutne velke slozky, moje nejvetsi slozka ma 179 MB,
- nepouzivam slozku Dorucena posta, muj posledni (47.) filtr pro trideni
ulozi maily do obycejne slozky, takze omezim soucasne pouzivani pracovni
slozky pri stahovani a cteni,
- presunul jsem slozku s maily na jinou nez systemovou partition, cimz
odpadla cesta C:\D&S\user\....

> Stejne tak Firebird - v praci nevypinam pocitac a tak mam vicemene na
> liste stale pustenej browser - kdyz jej chci zobrazit tak to trva tak
> nechutne dlouho, ze bych brecel - disk pritom hrka az beda.

Myslim ze by pomohlo to jednou za cas (denne?) vypnout. Myslim Firefox a
Thunderbird.

Standa