Ani PIC nevydrzi vsechno :-(

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Únor 11 23:43:45 CET 2006

Hmmm, tak jste mne donutili se na tu baterku kouknout - a ac nemam jak
zmerit ten spickovy proud pri tak rychlem nabijeni (cca 1-2s) a
duveroval jsem svemu modelarskemu odhadu - tak i ted tvrdim, ze 50A tam
nepotece - spis jsem se blbe vyjadril v tom smyslu, ze to baterka neda.

I kdyz v pripade vybijeni 7C (nemluve vubec treba o 10C kde je to v
sekundach) je cas pod 60s takze bych si vic jak 50x neblejsk. Viz graf
http://www.elnika.cz/pict/baterie/CP06-1.jpg

Ono totiz v pripade proudu 50A a takhle malych napeti se musi trosku
jinak pocitat s prechodovyma odporama. Proud 50A pri 12V dava zatez
0.24ohmu a to je treba uz volit jine konektory a prurezy.

To je asi take duvod proc tam ten IRF520 je lepsi ac ma proud trvaly jen
10A - ma totiz Rdson 0.27ohmu - sice vyrazne vic topi nez IRFZ, ale asi
  ho to chrani pred znicenim. Nemluve o tom povolenem napeti Udg=100V.

RadekCX