DVB-T domovni rozvod

Bitovod hw@prelude.cz
Sobota Únor 11 21:45:18 CET 2006

> Neni problem ovladat pocitac (i linux) pomoci dalkoveho ovladani.
> Neni problem udelat multimedialni pocitac (treba s nejakou
> malo zravou deskou od VIA) s vystupem na TV....

To asi neni. Ale je problem udelat to tak, aby se to nikde a nikdy laikovi
nevymklo z ruky a zustalo to bez nutne servisni / systemove podpory. Reseni,
kdy si zapnu televizi a "jakobyvideo" z PC a dve minuty cekam, nez mi to
dovoli neco udelat, je krokem zpet. A kdyz to vypnu vypinacem, budu cekat na
fsck... Ja fakt rodice vidim moc rad, ale jezdit 130km tam a dalsich 130
zpatky jen proto, ze blbe vypli "video" se mi nejevi uplne normalni. Ano, je
tu moznost naucit je pracovat s Linuxem - ale i kdyby to zvladli, tak oni se
chteji koukat na film, co tam maji nekde ulozenej, ne hrat si s nejakym
pocitacem.

> na druhou stranu je otazka, jaka bude kvalita videa (puvodne
> zmrseneho digitalne) na VHS-kach po 5ti letech...

Jak uz jsem psal - prvni kazety mame z podzimu 89 a stale se na ne da
koukat. Vetu "puvodne zmrseneho digitalne" jsem nejak nepochopil...

Pavel Kutina