Ani PIC nevydrzi vsechno :-(

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Únor 11 18:07:18 CET 2006

No jak jsem psal tak nakonec jsem si blesk koupil, ale bohuzel na blesk
s GN60 nemam, takze ten koupenej ma min (zase ho ale vyuziju ke vsem
fotakum co mam) a ma hodne velkej zoom na hlavici a navic svetelnost
fotaku ej v celem rozsahu 2.8 tak to nebude tak strasne.

Nicmene stale cas od casu potrebuji fotit v divadle a podobne hovadske
interiery (je problem bleskat proti stropu), kde tahani dratu je
problematicke.

Takze jsme se nakonec do toho pustil s tim, ze se minimalne neco naucim.

Co se tyka synchronizatoru tak v nedavnem mnou zalozenem vlaknu
"Digitalnim fotoblesk" sem p.Dolezal daval digitalni synchronizator s
PICem 16F675 (pocitam asi 5 soucastek dokola), ktery se umi naucit i
predblesky od E-TTL a ma nastavitelnou citlivost - chodi uplne dokonale.

RadekCX