Projekce casu na zed?

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Únor 10 21:58:29 CET 2006

Presto ze delam prijimace na DCF, mam i nemeckeho budika. Ten blbec si nekdy
umane ze je o 2 hodiny min (nekdy o 4 vic) a vydrzi mu to treba pul dne.
Predpokladam ze ten cip pod kapkou cerneho sajrajtu neni ani procesor, jen
nejaka logika ktera neumi ani zakladni zabezpeceni prijimanych dat. Nastesti
budika na buzeni nepouzivam. Kdyby me vzbudil o 2 hodiny driv, asi bych ho
prohodil zavrenym oknem. Opravdu chcete budika s DCF? A vubec, nevite nekdo,
jestli dnes nemci delaji ty budiky lepe?
Andel

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 10, 2006 9:11 PM
Subject: Re: Projekce casu na zed?

Kdyz jste u tech hodin,  shanim neco takoveho, podmonka je , aby to
bylo  rizene DCF.
Jednou jsem nekde narazil na takove projekcni hodiny a ty umely jeste
"mluvit" Dalo se nastavit, ze v danem casovem useku odrikavaly treba
kazdych 5 minut presny cas. Nebo kazdou hodinu, ci jen v prave poledne.
A jako perlicka na ne slo zarvat, kdyz budily - pak daly na chvili (
nastaveny cas) pokoj.
Tenkrat to bylo asi za 1800 kc a ja blbec vahal a pak jsem je nevzal.
Dneska bych to klidne zaplatil.