Regulace topeni PWM

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Únor 10 18:24:33 CET 2006

Me osobne se takovyto druh regulace nelibi.( vynechavani period ) Cetl
jsem jednu praci na tema zpetne vlivy spotrebicu na sitovy rozvod a
tenhle zpusob regulace je tam "pomluven"
Zrovinka tak rozsireny  klasicky Greatzuv usmernovac ( spotrebice se
spinanym zdrojem ) dela v siti brajgl - nerovnomerny odber v prubehu
sinusoidy.
Ja bych se priklanel  ke klasickemu termostatu se spinanim v nule. Co se
tykalo toho ovlivneni topeni vnejsi teplotou, asi by se dalo
zakomponovat neco na zpusob
ekvitermni regulace , myslim ale ze by to melo 0-ový výsledek. Jak nekdo
napsal, teplotu uvnitr musim mit nezavislou na venkovni teplote.

Ovsem pokud jste to myslel tak, ze pokud prijdu z mrazu -20 stupnu do
vytapene mistnosti, staci mi uvnitr dejme tomu jen 20 stupnu.
Pokud venku bude -5 stupnu, tak uvnitr chcu vic ( treba 22 stupnu ).
Musela by se tpravovat teplota v mistnosti nejen dle venkovni teploty
ale i podle casu prichodu do mistnosti.
Tady jde o vlastni subjektivni pocit a po delsi dobe pobytu v mistnosti
bude treba teplotu stejne upravit na stejnou ( prijemnou) hodnotu.