Ani PIC nevydrzi vsechno :-(

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Únor 10 13:16:33 CET 2006

10cm dratu ma uz slusnou indukcnost cca 100nH.
10A * 100nH / 100ns = 10V :o)

Danhard
*******

Vcera jsem se nastval a ac jsem si uz objednal blesk tovarni tak jsem to
nenechal jen tak a postavil novej flyback menic s TL494 se stejnym
trafem jako mi odhonilo ten PIC a stejnym blokovanim.

Musim se hluboce sklonit pred tim PICem. Samozrejme cvakalo to i s tim
TL494. Kdyz jsem se kouknul osciloskopem na napajeni tak jsem se
zhrozil. Spicky hodne pres 30V. Pritom menic napajenej z gelove baterky
12V/7.2Ah a privod 2mm^2 a jen cca 10cm dlouhe. Uklidnilo se to az kdyz
jsem tam priletoval cca 2000uF kondenzator.
Jinak to ted chodi super - kondenzator 220uF nabitej z nuly na 400V za
ani ne 1s.

To mne ale vede na jinou otazku: jak jsou na tom dynamicky stabilizatory
typu 78xx? ten pic byl napajenej z nej. Je ale fakt ze ten sekundar
menice je spojenej se spolecnou zemi...

RadekCX