Re: mluvící kalkulacka

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Pátek Únor 10 12:36:14 CET 2006

No, to by vubec nebyl zadny problem.
Ja bych byl ochoten za nejaky nevelky peniz udelat kalkulacku s PIC a
jednoradkovym LCD displejem. Mluvitko bych rad pouzil napriklad to, co bylo
ted nedavno v A-Radiu.
Mozna, pokud by se k tomu sehnala pekna krabicka a nejaky, mohlo by se to
zkusit i prodavat. Cena soucastek by pak neprekrocila zhruba 500Kc.

ZN

----- Original Message -----
From: "Stribrnak" <email@europeum.cz>
To: "HW-konf" <hw-list@hw.cz>
Sent: Friday, February 10, 2006 11:55 AM
Subject: OT: mluvící kalkulacka

Kolegyne ma tatinka s horsim zrakem a potrebuje sehnat
mluvici kalkulacku. Znam hodinky nebo voltmetr ale kalkulacku
jsem nikdy nikde nevidel. Muze mluvit anglicky. Uz nejakou
mela, ta se pokazila a nejde opravit Ta puvodni mluvila anglicky
takze jeji tatinek  uz ji dobre rozumel.
Toto je moc drahe :http://www.volny.cz/vladimir.zaza/kalk1.html
a nema to displej, on jeste zbytky zraku ma.
Pomuzete nekdo s nejakym napadem ?

Cestmir